mandag 16. juni 2008

Produktiv kveld


Hadde skikkelig scrappelyst da jeg kom hjem fra jobb idag, og da satte jeg meg ned med en gang jeg kom innenfor døra! Dette resulterte i to LO'er, og det er ganske mye for en treig scrapper som meg. Men da har jeg også sittet helt til nå, og den sommerfugl LO'en er jo ganske enkel. Har endelig fått thickersene mine som jeg bestilte før helga (endelig og endelig- kjemperask levering har Scrapsmart, og billige thickers) så disse kom til nytte idag. Lenge siden jeg har scrappeshoppa, så det er deilig å være igang igjen! (dette er kanskje ikke pengeboka overlykkelig over:P)






Enkel og grei LO- har med tags på alle sidene mine fordi det ikke er min album, og eieren skal få plotte inn journaling selv. Den hvite øyenstikkeren er det mammaen min som har lagd- resirkulert papir som er stappa nedi en gipsform slik at det blir et slags relieff når dette fester seg. Kjempemorsomt- men noen ganger vanskelig å bruke- i alle fall i scrapping. Egentlig har den en ramme rundt seg, men jeg valgte å klippe den bort for å få bort det firkantede preget den hadde. Har også brukt min Liquid Pearl på sommerfuglen til venstre, og jeg tror jeg er forelsket allerede. Ble jo kjempestilig, og tenkte jeg skulle prøve å drodle med den nesten gang (insp. av tråd på scrapping.no av "Porren").




BabyLO! Slikt liker vi! Syns denne ble ganske så søt, og jeg lagde "notatarket" heeeelt selv faktisk! Hehe.. Syns mange har så tøffe slike ark, så da kastet jeg meg rundt, og sluttet å være en lat scrapper som av og til ikke engang orker å vaske av stemplene sine:P Brukte uendelige mengder distress ink på denne siden, men jeg syns absolutt den kom til sin nytte. Kunne kanskje ønske at bildet inneholdt fargene jeg har brukt ellers litt mer, men.. sånn er det da ikke. Journaling nede til venstre.. (som alltid finner jeg ikke en genial plass å plassere de). Top Ten skal eieren selv fylle ut også:)


2 kommentarer:

~Kjersti~ sa...

Takk for koselige kommentarer på bloggen min!

LO'en !I pappas armer" var fantastisk nydelig! Kjempetøft oppsett!

Tuppene sa...

Tusen takk:)