tirsdag 10. juni 2008

Nytt kort ehja..



Jepp- jeg har tydeligvis fått en "ting" for dorullkort. Etter den intensive scrappingen rundt juletider og nå sist i alle konkurransene på scrapping.no har jeg opparbeidet meg en massiv mengde restepapir som er perfekt å bruke på slike kort. Og ingen blir vel gladere enn av å greie å bruke opp disse vanskelige restene? Anbefales på det sterkeste i alle fall:)
Dette kortet er også til en venninne av meg som har hatt bursdag, siden jeg er sent ute med det meste for tida er dette også et forsinket kort. Ikke greit å stå med et bein i eksamenslesing og et annet i jobbing, og samtidig skal ha tid til å følge med på alle som har bursdag!








Jeg lagde det veldig enkelt fordi jeg syns mønsteret i dette papiret faktisk "fortjente" å brukes som det var uten for mye dill og dall på det. Har enda litt problemer med å finne originale løsninger på pynt på tagsen.. Noen som har noen forslag å vise meg kanskje? Med meg så blir det bare en farge bak, og så mønsterarket brukt på framsiden foran.. Med litt tekst osv på da.. Kanskje en rubons på baksiden hvis jeg føler meg spandabel:P Hehe..

FrkTetlie

Ingen kommentarer: