søndag 29. juni 2008

I'm a slow one





Ja... jeg som egentlig lovte å oppdatere hver dag da.. Den gikk relativt fort i oppløsning kan du si! Hehe.. Grunnen for at det ikke har kommet noe nytt her i det siste er at jeg har hatt kjempemasse jobb, samtidig som at endel gamle venner har tatt kontakt igjen og da har jeg jo måttet funnet på diverse med de! SÅKLART! :D

Men jeg har store planer for morgendagen. Driver med en sånn liten bok til, men tror ikke den blir særlig bra, så spørs om jeg ikke legger den ut her.

Av andre planer for scrappingen jeg har fremover her er at jeg skal scrappe mer på babyalbumet (har igjen..ehm.. 12 sider eller noe tror jeg) fordi mottakeren kommer hit på ferie den 20. Juli, og da hadde det vært fint om det var ferdig! Ellers står et eksplosjonskort og et spinnerkort på plana for utprøving. Syns det er utrolig spennede at det plutselig (i alle fall i følge min oppfatning) har dukket opp så mange alternative måter å lage kort på. Er greit å ha prøvd ut de fleste modellene i alle fall syns jeg.

I tillegg har jeg lagt ned forbud mot å kaste dorullkjerner, og siden jeg ikke har lagd veldig mange kort i det siste så stirrer bunken på meg med store øyne. Må nok lette den haugen også ja.. Puh.. Hardt å være scrapper gitt! Hehe

Takk til alle som kommenterer- er så morsomt å få tilbakemelding på det en gjør, og for all del- det er bare å linke til meg, og sier du ifra så linker jeg tilbake også! Jo mer inspirasjonsblogger jo bedre!


TITTEI! :D (kameraet snart byttet ut med speeeeilrefleeeks:D)

Ha en flott søndag videre til dere som er innom en tur! :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for titten i bloggen din.
Du har laga mye fint. Og headingen din ble skikkelig stilig.
Nå kommer finværet,og da ønsker jeg deg ei flott uke.
-elin-

annes paperfun sa...

God morgen :o)
Du lager så mye fint og jeg har gitt deg en award...ta en titt i bloggen min..ønsker deg en flott dag ..klem